sobota, 15 marca 2014

Północ. Początek rewolucji.

Dzień dobry!
Zdjęcie ze źródeł automotive-seo.net
Dzisiaj post o charakterze informacyjnym. W najbliższym czasie przez Muzyczne Korki przejdzie rewolucja! Kiedy w grudniu 2012 roku zaczynałem pisać swoje pierwsze posty, raczkowałem, po czym zaczynałem stawiać maciupeńkie kroczki w świecie internetu, poznawałem nowe techniki, doskonaliłem warsztat (bo w sumie tylko takie było pierwsze założenie Korków) nie przypuszczałem, że będzie to jakaś długa podróż. Ścieżki losu są jednak zaskakujące, a życie potrafi być jak podstępny internetowy troll i niesamowicie mieszać. Ten blog stał się bardzo ważną częścią mojego życia. Zacząłem doceniać swoje możliwości, wierzyć w siebie. Na ten moment myślę o tym zdecydowanie poważniej. Nie wszystko chcę Wam zdradzić, co by nie zapeszyć, a jest mi niesamowicie ciężko.
Ale zaraz - przecież miało być o rewolucji, a nie o moim rozczulaniu się! Spokojnie nie mamy zamiaru na blogu gościć żadnych komunistów. Nie będzie też szybko rozwijającego się przemysłu i kapitalizmu. Taka oto rewolucja bez krwi i pozbawiona wszelkich wojen. Brzmi super, nie? I pomyśleć, że to nie tani slogan.


Od tego momentu posty nie będą pojawiać się chaotycznie i na zasadzie "och, mam ochotę coś stworzyć to machnę szybko posta". Na Muzyczne Korki wkracza harmonia, ład i porządek. Zgodnie z zasadami każdego Perfekcyjnego Pana Redaktora, zaczynam tworzyć zgodnie z harmonogramem. Długo się przeciwko temu buntowałem, bo nie potrafię się przyzwyczaić do takiego stanu rzeczy i tym bardziej dotrzymywać stosownych terminów, o czym wielokrotnie się przecież przekonaliście. :P
Będę się jednak starać być profesjonalnym.
Ustaliłem sobie specjalny harmonogram co kiedy ma się pojawiać. Blogspot umożliwia taką opcję, toteż chętnie z niej skorzystam. Pod spodem przepiszę Wam ów harmonogram. Wkrótce postaram się go gdzieś tutaj podpiąć na widoku, żebyście zawsze mieli w niego wgląd. Za wyjątkiem niedzieli i poniedziałku posty będą pojawiać się co drugi dzień.


  1. Poniedziałek - Historia jednej piosenki - no wybaczcie, że będzie tak krótko, ale każdy musi odpocząć po weekendzie.
  2. Środa - Recenzja płyty
  3. Piątek - Wyliczanka albo Przyjrzyjmy się - tak na początek udanego weekendu :)
  4. Niedziela - Fabryka Newsów (zwykle na popołudniową siestę - zatem już jutro kolejny post - muszę się przyszykować :O) 
Jeśli będą pojawiać się nowe działy (które już planuję), wtedy zacznę sukcesywnie zagospodarowywać resztę dni. Nie wiem, czy sporządzony plan mnie nie wykończy, zobaczymy - najwyżej zrobię na jakiś czas przerwę, aczkolwiek jest to opcja, którą w 99,9% wykluczam! Nie ma, że boli - jestem pełen energii i chętny do zmian! Uda się!
Próbuję skombinować sposób w jaki będę się z Wami częściej komunikować. Oczywiście mail muzcznekorki@gmail.com zostaje i dalej można na niego pisać. Chodzi mi raczej o jakąś społecznościówkę, bo zawsze marzył mi się własny, fajny fanpage z uroczym zdjęciem w tle (czyli w sumie typowe marzenie człowieka XXI wieku - dokąd ten świat zmierza? Szczerze? Nie mam pojęcia!). Kilka razy już się do konta na fejsie przymierzałem, ale zaprawdę powiadam Wam, że ta chwila nadejdzie!

A zatem co? Widzimy się już jutro - mam nadzieję, że jesteście równie mocno pozytywnie nastawieni na zmiany jak ja i będziecie dalej tutaj zaglądać! 
Do zobaczenia już jutro :D
Ściskam.
Waflekins.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz